top of page

Zpracování osobních údajů

Jsem Gabriela Luková Sittová, psycholožka a rodinná terapeutka


S jakými Vašimi daty pracuji:

1. Abychom se mohli spojit ohledně Vaší poptávky mých služeb nebo školení, mám na webu umístěný kontaktní formulář. Údaje, které mi do něj vypíšete budu zpracovávat za účelem odpovědi na Vaši zprávu. Pokud se dále domluvíme na další spolupráci, budu zpracovávat Vaše jméno, kontaktní údaje (e-mail, telefon), Vámi poskytnuté údaje o potížích a zakázce na které budeme na sezeních pracovat a případně data, která mi předáte, abych Vám mohla poskytnout své služby. Pokud se na spolupráci nedomluvíme, Vaše údaje do 1 měsíce vymažu ze své databáze. Pokud se na spolupráci domluvíme, Vaše data budu zpracovávat 10 let od ukončení naší spolupráce. Veškerá tato práce s daty je možná díky tzv. nařízení GDPR.

2. Pokud byste mě potřebovali ohledně vašich dat a mé práce s nimi kontaktovat, napište mi na e-mail: lukovasittova@icloud.com

3. Nařízení GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES) vám dává spoustu práv. Mezi nimi je právo obrátit se na mě a chtít informace, jaké osobní údaje zpracovávám, vyžádat si přístup k osobním údajům, nechat je aktualizovat nebo opravit, chtít omezení zpracování, kopii osobních údajů, přenos osobních údajů nebo po mně požadovat výmaz.



bottom of page